Na een flinke burn-out 2 jaar eerder en door mijn HSP voelde ik dat mijn leven weer ging aanvoelen als onprettig. Ik merkte dat de vele prikkels in mijn leven me parten speelden en ik daar niet meer mee om kon gaan. Mijn werk was een grote energielek. Met twee voor mij belangrijke hulpvragen nam ik contact op met Nathalie. Ik vond een goede klik belangrijk dus wilde graag eerst een kennismakingsgesprek.

Tijdens een traject van 10 sessies heeft Nathalie mij terug gebracht naar mijn basis, via inzichten kreeg ik handvatten, met oefeningen neem ik mijn rust en blijf ik dicht bij mezelf. Wat een heerlijk gevoel! Het beste wat door dit traject is gebeurd is dat ik weer trots ben op mezelf en dat ik een carriƫreswitch heb gemaakt. Ik ben dankbaar voor iedere dag, geniet van mijn werk en van het leven!

Nathalie, bedankt!

AvdS, Oisterwijk (2020)